Pod mentorstvom razredničarke Maje Patty in ob pomoči učiteljice Katje Stopar so se sedmošolci v mesecih septembru in oktobru podali na posebno ustvarjalno pot. Skupaj s starši so v popoldanskih urah zavihali rokave ter z veliko vnemo oblikovali glinene svečke, jih okrasili in poslikali. V vsak izdelek so vložili kanček domišljije, topline in potrpežljivosti.
Ko so bile svečke končane, so učenci pod vodstvom učiteljic pripravili reklamni pano in postavili pisano stojnico pred vhodna vrata šole. Mize, polne barvitih in unikatnih glinenih svečk, so pritegnile številne mimoidoče, ki so se z veseljem ustavili, občudovali njihov trud in s prostovoljnimi prispevki podprli njihov cilj.
Projekt, poimenovan »Svečke z zgodbo – ko narava in srce stopita skupaj«, je združil ustvarjalnost, skrb za naravo in željo po skupnem doživetju – šoli v naravi, ki sedmošolce čaka januarja. Svečke niso bile le čudovit okras, temveč tudi okolju prijazne in trajne, saj niso namenjene enkratni uporabi. Z njimi so učenci simbolično prižigali zavedanje, da lahko vsak posameznik s svojimi dejanji prispeva k čistejšemu in lepšemu svetu.
S projektom niso pridobili le del sredstev za šolo v naravi, temveč tudi dragoceno izkušnjo sodelovanja, povezanosti in odgovornosti. Spoznali so, da lahko z združenimi močmi ustvarijo nekaj resnično lepega – zase, za šolo in za okolje.
Iskrena zahvala gre vsem, ki so na kakršen koli način pomagali pri izvedbi projekta – učiteljem, učencem, staršem, starim staršem in vsem, ki so darovali prispevke ter s tem dodali svoj delček, da bodo sedmošolci januarja z nasmehom in ponosom odšli v šolo v naravi.
Naj glinene lučke ostanejo simbol topline, povezanosti in svetlobe, ki jo nosimo drug v drugem.
Zapisala: Martina Brodej v imenu razredničark in učencev 7. razreda.